Remedy Untuk UTI - Cranberries dan Jangkitan Saluran Kencing

Remedy Untuk UTI - Cranberries dan Jangkitan Saluran Kencing

Anda mungkin pernah mendengar pesakit UTI yang mendakwa bahawa mereka telah sembuh jangkitan mereka dengan minum segelen jus kranberi. Walaupun cranberry mempunyai kesan ajaib menghairankan apabila ia datang kepada jenis ini jangkitan, anda perlu tahu apa jenis jus kranberi dan berapa banyak.

Dalam artikel ini, anda akan belajar ubat mudah dan berkesan untuk UTI dan bagaimana cranberry boleh menjimatkan jam kesakitan dan banyak wang.

Cranberry dan Jangkitan Saluran Kencing

Selama bertahun-tahun, orang telah mengherdik bagaimana cranberry penawar semula jadi terbaik untuk jangkitan saluran kencing. Dan dalam beberapa kes, mereka adalah betul! Walau bagaimanapun, ramai orang tidak mempunyai kejayaan yang mereka mahu dengan buah-buahan misteri ini.

Biar saya terangkan bagaimana cranberry boleh membantu mencegah dan menyembuhkan jangkitan anda dalam masa beberapa jam.

Membetulkan untuk UTI - Cranberries

Hanya baru-baru ini telah cranberry dikaji sebagai ubat sah untuk jangkitan saluran kencing. Kajian menunjukkan bahawa sebatian dalam buah sebenarnya boleh mengubah sifat-sifat termodinamik bakteria dalam saluran kencing.

Dari segi mudah, sebatian yang terdapat dalam buah kranberi sebenarnya akan mengubah bakteria E coli sehingga tidak dapat melekat pada dinding pundi kencing anda. Kerana bakteria E coli adalah punca utama jenis ini jangkitan, penyelidik mengkaji bakteria ini.

Mereka mendapati bahawa coli E UTI penyebab mempunyai lengan seperti rambut yang melekat pada sel-sel dalam saluran kencing. Walau bagaimanapun, apabila bakteria telah diperkenalkan kepada cranberry senjata seperti rambut tidak dapat melampirkan bakteria untuk sel-sel anda.

Dalam erti kata lain, cranberry telah tunjukkan kejayaan awal untuk mengubati jangkitan. Walau bagaimanapun, ramai orang penyalahgunaan ubat UTI ini atau tidak tahu berapa banyak untuk minum.

Anda harus ingat yang berikut:

1. Unsweeted jus kranberi adalah sangat popular dan sangat berkesan. Anda perlu minum sehingga 3 gelas setiap hari tetapi berhati pengambilan kalori.

2. tablet Cranberry juga telah popular dan hanya sebagai berkesan.

3. Anda juga boleh menambah buah-buahan yang akan dimakan dalam satu hidangan cawan (3 hingga 4 kali sehari).

4. Jangan lupa juga untuk membantu pundi kencing dan saluran siram dengan meminum air yang banyak setiap hari. Doktor mengatakan anda perlu minum 1 gelas bagi setiap jam anda terjaga.

5. Jangan minum terlalu banyak jus kranberi kerana banyak gula. Terlalu banyak gula boleh menyebabkan lebih berbahaya daripada penyembuhan.

1 komentar:

  1. Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin
    Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin ceramic vs titanium flat iron Tjin Tjin Tjin titanium earrings Tjin leatherman charge titanium Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin titanium white octane blueprint Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin titanium white dominus price Tjin Tjin Tjin Tjin Tjin

    BalasHapus