Meningkatkan Sistem Imun Anda Naturally

Meningkatkan Sistem Imun Anda Naturally

Apabila badan dan minda anda berada dalam keadaan keseimbangan anda akan menikmati yang terbaik daripada kesihatan. Kesihatan yang kurang baik, atau mundur mudah, mencerminkan ketidakseimbangan; ia adalah manifestasi fizikal ketidakseimbangan dalam beberapa bahagian dalam hidup anda. Ia adalah mudah untuk sangkaan semata-mata bahawa peningkatan dalam penyakit virus dan kelajuan dengan mana ia boleh merebak tepat di seluruh dunia mencerminkan wabak yang semakin meningkat ketidakseimbangan dalam cara di mana kita hidup dalam dunia moden.

Bolehkah anda, tangan pada hati, menyatakan dengan jujur ​​bahawa hidup anda adalah salah satu daripada kira-kira? Adakah anda mempunyai keseimbangan yang baik antara kerja dan bermain? Adakah anda mengambil satu hari penuh di luar setiap minggu sebagai hari yang lengkap untuk berehat dan bersantai? Adakah anda berehat mendalam untuk sekurang-kurangnya dua puluh minit setiap hari? Adakah anda makan makanan yang seimbang yang sesuai dengan fisiologi anda? Adakah anda menikmati manfaat senaman biasa? Jika anda minum alkohol, adakah anda minum dengan cara yang seimbang atau adakah anda pesta minum-minum sekali seminggu atau lebih?

Saya amat ragu-ragu bahawa ramai orang di zaman ini dapat menjawab secara bersetuju kepada soalan-soalan. Cara bagaimana anda menjalani hidup anda boleh meletakkan kesihatan anda pada risiko; jika anda tidak hidup dalam cara yang seimbang anda meletakkan tekanan yang tidak wajar ke atas badan anda dan menguji sistem imun anda untuk hadnya. Anda perlu untuk memberikan penghormatan kepada badan anda dan melakukan apa sahaja yang anda boleh untuk meningkatkan sistem imun anda jika anda ingin menikmati kesihatan yang baik dan rasa kesejahteraan.

Ia boleh menjadi sukar untuk menjalani kehidupan dengan cara yang seimbang apabila dunia di sekeliling anda semakin menggila di luar kawalan. Secara semulajadi, kita cenderung untuk "menyesuaikan diri" dan cenderung untuk memilih untuk menyelaraskan tindakan kita dengan orang-orang di sekeliling kita yang bertentangan dengan berdiri selain daripada orang ramai. Tetapi apabila anda boleh melihat bahawa badan utama orang di sekeliling anda sebenarnya sedang berhadapan dengan bencana, anda mungkin merasakan bahawa ia adalah masa yang tinggi untuk melompat parti dan hidup dengan standard anda sendiri.

Rasanya lebih ramai individu yang mencari jalan di mana untuk melakukan ini; arus beralih dan lebih ramai orang mencari cara di mana untuk mendapatkan semula baki dan hasilnya tidak dapat tidak akan kurang mundur mudah, kesihatan yang lebih baik dan rasa kesejahteraan. Ini titik tip baik tertunggak.

Anda boleh mendapatkan satu permulaan kepala dari yang lain daripada orang ramai dan membawa jalan untuk kesihatan yang baik dan kesejahteraan. Anda boleh memeriksa hidup anda dan digerakkan rancangan untuk mewujudkan keseimbangan dalam setiap bidang mungkin. Anda boleh meningkatkan sistem imun anda dalam pelbagai cara, dengan mewujudkan pemakanan yang seimbang, bersenam secara pantas, mendapat tidur yang mencukupi, mewujudkan keseimbangan antara bekerja dan bermain, dan sebagainya.

Satu perkara yang boleh membantu dengan hebat, dan yang semua orang boleh lakukan, adalah untuk belajar menggunakan hipnosis. Hypnosis adalah keadaan semula jadi kelonggaran yang menyediakan akses kepada minda bawah sedar anda. Hipnosis boleh membantu anda untuk berehat dan untuk mengambil langkah ke belakang dan melihat sesuatu dari sudut yang berbeza. Anda boleh menukar tabiat dan tingkah laku dan lebih mudah melihat peluang baru. Anda boleh meningkatkan sistem imun anda dengan sengaja dengan bantuan hipnosis. Mengapa tidak cuba untuk diri sendiri dan mengalami kesannya memberi kuasa?

Roseanna Leaton, pakar dalam hipnosis muat turun mp3 untuk kesihatan dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar