Kuku menggigit penghalang - Bitter varnis kuku!

Kuku menggigit penghalang - Bitter varnis kuku!

Tidak ada yang lebih menjengkelkan daripada satu tabiat yang anda tidak boleh menendang. Ia boleh menjadi begitu mengecewakan kerana ia berakar umbi dalam kepala anda begitu teruk bahawa anda hanya melakukannya separa sedar tanpa berfikir mengenainya!

Saya tahu apa yang ia mesti menjadi seperti untuk biters kuku kronik. Saya telah cuba untuk menendang satu tabiat kronik saya baru-baru ini; Saya selalu berkata "seperti" dalam ayat saya. Dia "seperti" keluar dan ia adalah "seperti" benar-benar frustating 'cos "seperti" ... Dan sebagainya - anda mendapat idea. Saya terdengar begitu bodoh apabila saya bercakap, jadi orang harus mempunyai kesan pertama yang benar-benar buruk daripada saya. Sebenarnya, baru-baru ini saya telah berjaya mengurangkan tabiat yang jadi saya cukup gembira.

Kembali kepada subjek - Saya telah dapati apa yang telah mendapat menjadi penawar terbaik untuk biters kuku di luar sana. Ia merupakan satu cara bijak berhenti menggigit kuku anda - dan ia begitu mudah!

Anda lihat, masalah dengan menggigit kuku anda adalah bahawa anda boleh berakhir dengan jangkitan, masalah gusi, gigi tidak sejajar dan juga dalam kes-kes pinworms paling serius yang tinggal di dalam usus anda dan makan di luar makanan anda. Ya - Saya tidak bergurau - semua masalah yang dinyatakan di atas telah disebabkan oleh biters kuku kronik pada masa lalu!

Bagaimanapun, di sini adalah penyelesaian - pahit kuku varnis! Ia berfungsi jauh lebih baik daripada cukup banyak mana-mana teknik lain terutama untuk anak-anak muda yang berumur di antara 7 dan 10 yang anda telah meraung di bagi tahun lepas kira-kira dan kini suara anda perlu berehat.

Anda hanya memohon varnis kuku untuk jari, menunggu mereka untuk mengambil gigitan pertama mereka daripada kuku baru digarnis mereka dan menunggu tindak balas ternilai. Mempunyai kamera yang sedia, ia adalah salah untuk album foto keluarga dengan kapsyen di bawah yang berbunyi "kali terakhir anak saya pernah menggigit kuku / beliau". Mengapa? Oleh kerana perkara ini rasa dahsyat - perkara yang paling teruk pernah saya rasa dalam hidup saya - tanpa membesar-besarkan.

Satu kata-kata nasihat ... Tangkap mereka semasa mereka masih muda kerana anda telah mendapat tidak harapan untuk memohon varnis kuku kepada sikap remaja ditunggang degil dan statistik menunjukkan bahawa peratusan yang lebih tinggi daripada penduduk remaja menggigit kuku mereka daripada kanak-kanak yang berumur di antara 7 dan 10!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar